Pàu werft dit jaar 25 nieuwe medewerkers aan

#PeopleFirst

Pàu werft dit jaar 25 nieuwe medewerkers aan

Pàu heeft in de voorbije maanden meer dan 20 nieuwe medewerkers aangeworven. Dat is het sein voor nog verdere uitbreiding aan hetzelfde tempo, want zowel bij bestaande als nieuwe klanten stijgt de vraag naar digitale ondersteuning. De uitbreiding ondersteunt de portfolio maar dient ook als basis voor een verdere verhoging van capaciteit alsook verruiming en diversifiëring van het aanbod. Pàu werd opgestart in 2011 en is gespecialiseerd in digitale productontwikkeling. Vandaag heeft Pàu meer dan 90 digitale professionals in huis en zetten ze volop in op digitale productontwikkeling.

Thomas Van Oekelen, zaakvoerder en mede-oprichter Pàu UX: “De opstart van Pàu was technologie-gedreven; de core business was pure softwareontwikkeling. In 2016 hebben we ons serviceaanbod verder uitgebreid in user experience (UX) design, research en analyse. We concipiëren web- en mobiele interfaces vanuit het standpunt van de gebruiker, en definiëren in samenspraak met onze klanten en hun gebruikers hoe een webapplicatie bij voorkeur functioneert. Ook het user interface (UI) design en de corporate designstrategie nemen we voor onze rekening.

We zijn actief in diverse sectoren. In de retailsector werken we voor Colruyt Groep, een boeiende klant die volop inzet op digitale transformatie. In de financiële sector adviseren we KBC, Belfius, BNP Paribas Fortis, Bank Degroof Petercam en ook Euroclear in UX research, analyse en prototyping van hun web- en mobiele applicaties. Ook in de mediasector, met klanten als Mediahuis, DPG Media en VRT, werken we op interessante en innovatieve opdrachten. In de telecomsector werken we voor Telenet en Proximus. Ook in de publieke sector zijn we actief: we ontwikkelen webapplicaties voor de Vlaamse Overheid en diverse federale overheidsdiensten, zoals SMALS en Digipolis, het ICT-departement van Stad Antwerpen en Stad Gent. Ook in andere sectoren zijn we actief: bij o.a. BPOST, Katoennatie, Synergie, WWF en Van Den Borre.

De digitale noden bij onze klant evolueren bijzonder snel. Pàu wil zich hierin verder differentiëren om proactief een antwoord te bieden. In ons masterplan 2025 kiezen wij strategisch voor customer success management. We willen nauwer met de klant gaan samenwerken en voorzien de verschuiving van Time & Material naar Capacity Based Engagement. Op die manier intensifëren we de samenwerking met de klant en kunnen we end-to-end verantwoordelijkheid opnemen tijdens het digitale ontwikkelingsproces.”

Pau wil niet enkel up-to-date blijven met de laatste nieuwe technologieën en oplossingen, maar ook investeren in menselijk kapitaal. In zijn hr-strategie #PeopleFirst mikt Pau op diverse profielen die het digitale product-ontwikkelingsproces mee uittekenen. Bent U gepassioneerd door digital design en development en op zoek naar een nieuwe job? Bekijk onze jobspagina, vind je droomjob en start bij Pàu.

https://pau.be/jobs

Want to join this awesome team?

We’re always open for spontanious solicitation. Drop us a motivational letter and CV in our inbox!

Join our team