Green Masters is een dochteronderneming van de Multi Masters Group. De groep telt verschillende bedrijven, waaronder Cleaning, Tech, Maintenance, Green en Mobility Masters, elk met hun eigen specialiteit op het vlak van Cleaning, Facility, Tech of HR. Multi Masters – met hoofdkantoor in België – heeft meer dan 4.000 vaste medewerkers in dienst. Dankzij hun professionele organisatie kunnen ze een brede waaier aan diensten aanbieden, en dat telkens met een aanpak op maat. De Multi Masters Group is een toonaangevend en veelzijdig bedrijf dat verschillende diensten aanbiedt op een aantal locaties in België. De Multi Masters Group behoort tot de Samsic Group, een Europese leider op het vlak van dienstverlening.
Het team van Pàu werkte aan een geslaagd digitaliseringsproject voor Multi Masters Group dat helemaal in het teken stond van kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid op de werkvloer.
Green Masters lanceerde eerder dit jaar een nieuwe applicatie waardoor hun onderhoudsteams aan efficiëntie en productiviteit winnen Deze applicatie bespaart niet alleen tijd, maar schept ook duidelijkheid wat de planning en taken betreft.
Elke dag opnieuw staan 18 Green Masters in voor het onderhoud van groene ruimtes en parkings, duurzaam groenbeheer, biodiversiteit en winterdiensten. De planning voor de verschillende diensten is vaak complex en onoverzichtelijk. Maar voor Green Masters is het net van cruciaal belang dat de onderhoudsteams hun taken zo vlot mogelijk kunnen uitvoeren en ook dat ze de verstrekte diensten kunnen communiceren aan de interne afdelingen voor een correcte verwerking.
Tijdens een intensieve ontdekkingsworkshop met het projectteam van Green Masters en onze UX-experts stippelden we de strategie en de visie uit, visualiseerden we de uitdagingen en prioriteerden we de te ondernemen acties.
Daarna gingen we meteen aan de slag om de gebruikersgewoontes te onderzoeken en de moeilijkheden, zowel intern als extern, bloot te leggen. De taakflow werd volledig omgegooid om meer gebruikersgericht te zijn in plaats van gebaseerd op bestaande processen.
We hebben de verwachtingen van Green Masters ingelost door het gebruik van digitale technologie in nieuwe werkprocessen te integreren. Op die manier werd de hoeveelheid repetitief administratief werk meteen drastisch teruggedrongen. Dankzij de app kreeg de eindgebruiker meer autonomie, waardoor er ook meer klantgericht kon worden gewerkt. De ROI werd bereikt door tijdsbesparingen in de planning, de administratie en het opstellen van offertes, en dat zowel voor de administratie als voor het salesteam. Door middel van inzicht en analyse garandeert Green Masters nu meer flexibiliteit en een onmiddellijke opvolging van de kwaliteit van het geleverde werk.