Een degelijke digitale groeistrategie is cruciaal voor elk bedrijf - de snelle verschuiving richting digitaal van het afgelopen jaar heeft die realiteit op scherp gezet. Ook bij Pàu gaat die verschuiving niet onopgemerkt voorbij. Meer en meer bedrijven zijn niet enkel op zoek naar een betrouwbare partner om digitale producten uit te werken, maar ook naar een partner om hen te begeleiden in het volledige traject, van idee tot digitaal product.
Pàu biedt een duidelijk antwoord op deze vragen. De aanpak van Pàu vertrekt dan ook vanuit de visie dat een digitaal aanbod verder gaat dan enkel technische ontwikkeling. Succesvolle digitale producten moeten de balans vinden tussen technische haalbaarheid, klantgerichtheid, en de zakelijke realiteit. Een evenwicht tussen deze drie componenten is cruciaal succesvolle producten.
Vanuit deze visie wil Pàu, als end-to-end partner in digitale dienstverlening, dan ook bedrijven ondersteunen in het realiseren van hun digitale visie. We helpen bedrijven hun digitale strategie te formuleren aan de hand van een digitale roadmap, waarmee we hen begeleiden van idee tot uitvoering.
Een traject start bij het Business en Digital Strategy team van Pàu, waar digitaal strategen en researchers de digitale ambities van de klanten in kaart brengen. Die digitale ambities worden grondig onderzocht en geëvalueerd. Daarbij wordt in kaart gebracht met welke opportuniteiten en valkuilen rekening gehouden moet worden bij het uitwerken van een digitale strategie. Wat zijn de zakelijke doelstellingen van de digitale groei? De experten van Pàu zetten de digitale ambities in het perspectief van de bredere markt, en bieden de nodige begeleiding bij het bepalen van de digitale opportuniteiten binnen die marktcontext.
Daarnaast zet het strategieteam van Pàu meteen ook de gebruiker centraal, en valideert de opportuniteiten. Houden de digitale ideeën steek? Hoe kijken toekomstige klanten naar deze ideeën? Het strategisch team van Pàu heeft de juiste experten aan boord om een antwoord te bieden op deze vragen. We visualiseren ideeën, en bespreken ze met toekomstige gebruikers. Zo doen we meteen een realiteitscheck.
Op die manier zoeken we naar de juiste oplossingen, zonder daarbij vast te houden aan specifieke technologieën. We vertalen de nieuwste innovaties zoals AI en big data in functie van de specifieke bedrijfscontext. Dat doen we aan de hand van de opgebouwde ervaring van onze 150+ medewerkers in sectoren zoals onder andere fintech, media, overheid, bouw, retail en telecom.